Державний канал показав приклад саморегуляції, видаливши сумнівний відеоблог.

Канал «Дом» видалив відеоблог, в якому цитувався «ролик про Крим» невідомого походження. Про це повідомляється на його сайті.

В ефірі телеканалу «Дом» 8 лютого був опублікований відеоролик із заголовком «15 млн руб. на підсвічування “Держради”»  із серії «А як там вдома? Крим».

У ролику пролунав текст ведучої: «А хтось у коментарях залишив посилання на відео, підписане такими словами: “Згадайте це відео, коли на наступних виборах будете голосувати за “Єдину Росію”, піднімаючи країну з колін вже 20 років».

Далі був показаний відеозапис, як подавався як записаний у Криму, але підтвердження цьому немає. На відео невідома жінка в невідомому місці скаржиться на брак коштів на продукти харчування.

«Автор блогу Мілена Амеді не вказала в даному відео, що запис, який було використано, не має вказівок місця запису, часу його виробництва, громадянство записаних осіб також не встановлено. Але при цьому вона стверджує, що коментатори в соціальних мережах поширювали даний ролик в якості ілюстрації до певної теми, і вона також процитувала коментарі, а не зробила власний висновок, проте не повідомила глядачам про невідоме походження цитованого ролика, чим порушила пункт 8 Кодексу етики українського журналіста: “Редакційна обробка матеріалів, включаючи знімки, тексти, заголовки, відповідність відеоряду та текстового супроводу тощо не повинні фальсифікувати зміст”», – зазначили на каналі.

Редакційна рада ухвалила рішення закрити відеоблог від 8 лютого і принести вибачення аудиторії за допущені неточності і порушення.

Нагадаємо, Незалежна медійна рада знайшла порушення етичних стандартів у журналістських матеріалах про різні випадки зґвалтування, що були оприлюднені в трьох медіа – програмі «ТСН» каналу «1+1», сайтах Vesti.ua та «BBC News Україна». А два із цих медіа порушили ще й норми законодавства.

Читайте також:  Нардеп Тетяна Чорновол отримала по обличчю під час темпераментної дискусії з "блокувальниками ОРДЛО"(ВІДЕО)

~insertother~